۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

اولین مدال طلا برای دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات آسیایی

رکابزن جوان ایران در ماده اسکرچ موفق به کسب مدال طلای آسیا شد.
اولین مدال طلا برای دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات آسیایی
کد خبر: ۱۴۵۵۰۹
به گزارش ایران اکونومیست؛ در ادامه دومین روز مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا، امیر حسین جمشیدیان در ماده اسکرچ جوانان به رقابت پرداخت و موفق به کسب مدال طلای این ماده شد.
ایران پیش از این یک مدال نقره در تیم اسپرینت بزرگسالان کسب کرده بود.
 انتهای پیام
آخرین اخبار