۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

سلطانی‌فر: موضوع دختران بسکتبالیست را همچنان پیگیرم

وزیر ورزش و جوانان گفت که همچنان پیگیر موضوع حضور بین المللی دختران بسکتبالیست در رقابت‌های رسمی است.
سلطانی‌فر: موضوع دختران بسکتبالیست را همچنان پیگیرم
کد خبر: ۱۳۶۱۳۵
به گزارش ایران اکونومیست؛ مسعود سلطانی فر درباره دختران بسکتبالیست گفت: موضوع حضور بین المللی زنان ایران با حجاب اسلامی  در مسابقات بسکتبال را همچنان پیگیر هستم.

وی ادامه داد: به رئیس فدراسیون گفته‌ام در تهران یک بازی نمادین با حضور دختران ملی‌پوش و در حضور میهمانان ما از مجامع و  دفاتر بین‌المللی مستقر در تهران برگزار کند. خودم هم حاضر خواهم شد تا به شکلی صدای دختران مسلمان باشیم.

سلطانی فر تاکید کرد: امیدوارم در پایان ماه دسامبر که جلسه کمیته فنی فیباست تصمیم خوبی برای حضور زنان محجبه و علاقه‌مند بسکتبال ایران و کشورهای اسلامی گرفته شود.
آخرین اخبار