۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

فرکی: می خواهیم وضعیتمان را در جدول بهبود ببخشیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید به دنبال این هستیم که با کسب پیروزی مقابل گسترش فولاد وضعیت‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.
فرکی: می خواهیم وضعیتمان را در جدول بهبود ببخشیم
کد خبر: ۱۲۵۳۴۷
 حسین فرکی، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد، اظهار کرد: به سهم خودم به بهادر عبدی به خاطر درگذشت  والدینش تسلیت می‌گویم. ما دومین بازی خانگی‌مان را پشت سر می‌گذاریم. گسترش فولاد تیم قدرتمندی است و توانایی‌های زیادی دارد. بازیکنان این تیم مستعد هستند و جایگاه فعلی آنها حق‌شان نیست.

سرمربی سایپا ادامه‌ داد: گسترش فولاد از نمایندگان خوب استان آذربایجان شرقی است. ما هم تاکنون ۶ امتیاز از بازی‌های خودمان را کسب کرده‌ایم و فردا (پنجشنبه) به دنبال این هستیم که با کسب سه امتیاز دیگر شرایطمان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم. همه امتیازها خانگی برای ما مهم هستند و می‌خواهیم بیشترین استفاده را از آن ببریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات بازیکنان تیمش باعث کاهش روحیه آنها نمی‌شود، گفت‌: من این موضوع را از شما می‌شنوم و چنین چیزی را حس نمی‌کنم. بازیکنانم ما از تیم‌های قبلی خود هم طلب‌هایی دارند و من فقط این را می‌دانم که سایپا به تمام تعهداتش در قبال تمام بازیکنان عمل کرده است و از این بابت مشکلی نداریم.

فرکی درباره مصدومان تیمش هم گفت‌: در بازی قبل دروازه‌بان ما از ناحیه سر آسیب دید اما اکنون شرایط خوبی دارد. چهار دروازه‌بان ما کاملا آماده بازی هستند. در نقل‌ و انتقالات نگران پست دروازه بودیم اما دروازه‌بان خارجی نگرانی ما را بر طرف کرد.