۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

اکبر عبدی به خارج از کشور رفت

بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون به منظور بهبود شرایط جسمی و روحی، به خارج از کشور سفر کرده است.
اکبر عبدی به خارج از کشور رفت
کد خبر: ۱۲۲۱۶۱
داماد اکبر عبدی  در خصوص آحرین وضعیت جسمانی این بازیگر گفت: خوشبختانه وی در سلامت کامل جسمی و روحی به سر می‌برد و برای ادامه دوره نقاهت و رسیدن به نقطه ایده‌آل جسمانی به خارج از کشور سفر کرده است.

گفتنی است؛ اکبر عبدی مرد هزار چهره سینما و تلویزیون پس از پشت سر گذاشتن دوره حاد بیماری و عمل جراحی و ترخیص از بیمارستان، طبق دستور پزشک در منزل به سر می‌برد. خوشبختانه این بازیگر به روزهای بهبودی کامل خود نزدیک شده تا مخاطبان دوباره شاهد نقش آفرینی هایش باشند.