ie
ie
 
  پنجشنبه 30، آبان 1387
  Thursday, November 20, 2008
صفحه اصلي

سودمندی قهوه در كاهش خطر سرطان
چاپ
13 شهريور 1387,ساعت 11:07:55
ايران اکونوميست:گروه علمي فرهنگي: دانشمندان ژاپنی اعلا م كردند : مصرف قهوه خطر ابتلا به سرطان را در زنان كاهش می دهد. Image
به گزارش شبكه خبر، وزارت بهداشت ژاپن بر اساس بررسی حدود 54 هزار زن چهل تا شصت ونه ساله به مدت پانزده سال اعلام كرد: زنانی كه روزانه قهوه می نوشند كمتر از دیگران به سرطان دچار می شوند .

به گفته محققان : مصرف قهوه خطر ابتلا به سرطان رحم را حدود 60 درصد كاهش می دهد .

محققان وجود مقادیر زیاد مواد آنتی اكسیدان را در قهوه عامل ضد سرطان بودن آن می دانند .
 
< بعد   قبل >
Advertisement